Homepage Homepage Polymed Polska Sp. z o. o. zyskuje nową identyfikację wizualną i wzmacnia więzi z AddVision

Polymed Polska Sp. z o. o. zyskuje nową identyfikację wizualną i wzmacnia więzi z AddVision

Dostawca rozwiązań okulistycznych Polymed Polska Sp. z o. o. otrzymuje nową identyfikację wizualną i wzmacnia powiązania ze swoją grupą, wcześniej Vision Ophthalmology Group, obecnie przemianowaną na AddVision.

 „Jesteśmy   dumni,   że   możemy   uruchomić   naszą   nową   tożsamość   wizualną”   –   mówi   Emil   Sowiński, Dyrektor Generalny Polymed Polska. „To zaktualizowany wygląd i odczucia, które dokładniej wyrażają osobowość   naszej   marki   i   wyraźnie   pokazują,   że   jesteśmy   częścią   sieci   AddVision   –  wiodącego w   Europie   niezależnego   dostawcy   rozwiązań   okulistycznych”.

AddVision składa się obecnie z sześciu spółek – Spectrum, Polytech Domilens, Medila, M.E.D Medical products, Polytech oraz Polymed Polska. Grupa wykorzystuje  swoją  siłę  poprzez  budowę  centralnych funkcji dla Zarządzania produktem i Kluczowych międzynarodowych klientów, a także  usług  wspólnych, takich jak finanse,  IT,  HR  i  kontrole  regulacyjne.  Wszystkie  lokalne  firmy  zachowają  swoje  obecne nazwy, aby zachować znajomą więź z obecnymi klientami  i  dostawcami,  ale  dostosują  tę  samą identyfikację wizualną i wspólny symbol – uproszczone oko.

„Dla ludzi, z którymi mamy do czynienia na co dzień, jest to działalność jak zwykle, ale z szeregiem dodatkowych możliwości” – wyjaśnia Emil Sowiński. „Kliniki i chirurdzy zyskają szybki dostęp do szerszej oferty najlepszych produktów i technologii okulistycznych. A dla dostawców i partnerów strategicznych, którzy spełniają nasze  rygorystyczne  standardy  jakości,  nasza  rozległa  sieć  zapewnia dostęp do rynku europejskiego i nie tylko.”

 

Bringing  greater  vision  to  everyone

Jako niezależna sieć AddVision wnosi na rynek europejski  innowacyjny  rozwój,  oferując  zawsze odpowiednie    rozwiązania    okulistyczne,    dostosowane    do    specyficznych    potrzeb    pacjentów,    klinik i szpitali – zapewniając lepsze widzenie dla wszystkich. Wyrazem tego jest nowy wspólny  symbol, uproszczone oko  otwarte  na  świat,  nowe  możliwości  i  innowacje,  które  mogą  pomóc  milionom  ludzi w odzyskaniu lub poprawie wzroku i nowego spojrzenia na życie.

W przypadku pytań i dodatkowych  informacji  prosimy  o  kontakt  z  Emilem  Sowińskim,  Dyrektorem Generalnym Polymed Polska.

AddVision   jest   ogólnoeuropejską   siecią   specjalizującą   się   w   wysokiej   jakości   produktach,   technologiach i usługach okulistycznych. Ściśle  współpracujemy  z  producentami,  klinikami  i  pacjentami,  zapewniając wszystkim lepsze widzenie.  AddVision  posiada  biura  w  Niemczech,  Austrii,  Szwajcarii,  Polsce  i  Wielkiej Brytanii. www.addvision.com